اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۰۱۵۸
پیشنهاد اغواکننده منچسترسیتی برای جذب گواردیول
باشگاه منچسترسیتی برای جذب مدافع کروات منچسترسیتی رسماً دست به کار شد.
۱۵:۱۹ - ۰۴ تير ۱۴۰۲
وانانیوز|

باشگاه منچسترسیتی که در برنامه‌های خود داشتن یک مدافع جدید را نیز در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری در نظر دارد، جذب مدافع کروات تیم فوتبال لایپزیگ را در دستور کار خود قرار داده و به طور رسمی هم وارد مذاکره با این باشگاه آلمانی به منظور جذب این بازیکن شده است.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس»؛ باشگاه منچسترسیتی بسته پیشنهادی 90 میلیون یورویی به علاوه پاداش‌های در نظر گرفته شده را به باشگاه لایپزیگ به منظور جذب یوشکو گواردیول ارائه کرده است. این مدافع میانی 21 ساله که تا پایان ماه ژوئن 2027 تحت‌قرارداد لایپزیگ است، اخیراً مورد توجه باشگاه‌هایی همچون چلسی، منچستریونایتد و اتلتیک بیلبائو قرار داشت.

گواردیول که خود به توافق شخصی با منچسترسیتی رسیده، تاکنون در 87 بازی برای لایپزیگ به میدان رفته و آمار 5 گل‌زده و 3 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است. در صورتی که این انتقال عملی شود، این مدافع کروات تبدیل به گرانقیمت‌ترین مدافع تاریخ می‌شود.

منچسترسیتی همچنین نسبت به جذب دکلان رایس از وستهام علاقه‌مند است تا در صورت جدایی ایلکای گوندوگان نسبت به جذب او اقدام کند؛ این در حالی است که باشگاه‌های بایرن مونیخ و آرسنال نیز وضعیت این هافبک انگلیسی را زیرنظر دارند. گفته می‌شود رایس ترجیح می‌دهد در این تابستان به جمع توپچی‌های لندن ملحق شود.

در سوی دیگر شایعه شده که منچسترسیتی علاقه‌مند به جذب اشرف حکیمی مدافع- بال راست پاری‌سن‌ژرمن است و او را به عنوان جانشین مناسبی برای کایل واکر می‌بیند اما طبق گفته مدیر برنامه‌های این بازیکن مراکشی، او از بودن در پاری‌سن ‌ژرمن خوشحال است.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین